hungergames countdown: 20 (OOMGOGMOGMOGMOGMO)

hej.
jag är lite halvt levande idag, onormalt.
har tittat runt på tumblr
sett om hungerspels trailern ett par miljoner gånger
dött
levt igen
och har varit team Niall all the way! :D
PÅ SÅÅ KORT TID, AWMAGAAAAWD!
hursomhelst, jag upptäckte en sak för ett litet tag sen
jag blir sjukt flummig när det är pinsamtystnad, för att rädda situationen
VILKET ÄR EN SJUKT BRA LÖSNING (eftersom jag redan är lite halvt konstig.. kanske helt)
I
I
I
V
har ej något att skriva om..
bloggar sen, när jag blir normal (alltså.. aldrig..)
NOOO
SKOJA, TRODDE NI JAG SKULLE SLUTA PLÅGA ER? HAHAH
.. okej thx bye


HAHAHAH I <3 PEETA

PS. Det blev ett litet fel på min countdown på det senaste inlägget, tack och hej, leverpastej



Kommentarer
camilla

hahahah feett ful! förlåt honey<3

2012-03-03 @ 16:35:57
URL: http://camillabj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0