låtmiggörasåattdufryserihjäl

elloow
jag är riktigt sur, irriterad och så på alla, ni som inte tycker om pessimistiska blogginlägg, jag bryr mig faktiskt inte ett skit.. nu är det såhär att vi bor i deprimerande sverige som aldrig kan ha bra väder? ni sitter säkert och asgarvar, men ofjhsuigkhk så irriterad man bliiir! och ni som tänker ''åk hem till ditt hemland då jävla invandrare'', snälla, ta mig dit.. nu.. mycket hellre än att bo i hehehelåtmiggörasåattdufryserihjäl eller vad man nu ska kalla det...
tack för er tid..


Kommentarer
camilla

låter som att du behöver vara med mig och få lite uppmuntran uni<3

2012-04-14 @ 16:57:17
URL: http://camillabj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0