THG

helllooo!
finfin dag! ser fram emot nästa vecka, ska se på hungerspelen igen
ska antagligen gå själv, vill inte ha någon som pratar under filmen, haha! men det var ändå trevligt och gå med kompisar!
vi får väl se hur det blir! :)
så, idag kollade jag runt på tumblr över hunger games tags, och upptäckte något riiiktigt irriterande, läs vad ett par personer skrev:
''I hate it when people start fangirling over thg just because they saw the movie, what about the people that waited in 2 freaking years! i f'in hate them!''
Nu är det såhär att jag instämmer liiite på att folk låtsas vara överhypade, även fast de inte ens läst boken eller ''läst'' boken.
Men ok, de måste tjäna pengar! Det är ju skit bra att THG blir en as stor film! Det betyder att vår fandom har tagit över, så sluta vara så jävla arg och irriterad och var glad över att denna film kommer att äga ut allla filmer i världen (den kommer vara etta med HP förhoppningsvis!) jag vet att jag var överhypad, men jag har ju faktiskt läst böckerna 484590583 gånger och hade världens längsta countdown.
Något som jag hoppas aldrig händer är att folk börjar fokusera på utseendet på alla skådespelare (vilket vissa redan gör) eller typ börjar med sina ''AWMAGAAAWD AASÅSÅSÅÅSÅW TEEEAM PEEETA AAAAAAAHHH, sitter mitt hår bra?'' Denna film handlar faktiskt om liv och död, ingen jävla vampyr som ser på dig när du sover.


men som sagt, jag stör mig lite på de här som inte ens såg fram emot filmen, men när den väl kom ut blev dom överhypade... bara min åsikt
DET ÄR ETT FRITT LAND..
puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0