pessimist

heellloooo wooorld
studiedag idag! riktigt trevligt när man kommer ihåg det även fast de nämnde det för 9194819482948 år sen, hihi
jag har lite halvt panik sådär eftersom jag inte har no boken
och vi har prov imorgon
OH SHIIIITITITITI
detta kallas natalie har icke något att skriva
vilket ni måste förstå eftersom jag försöker skriva lite mer positiva inlägg
men vafan skriver man då?
''AASSÅÅSÅSÅSÅ AWMAGAGGAGAGAGAGGAWD, JAG TTYP FIKAAW MEEEDF SARAAAHAHHHH OOOCH DÅÅÅW KOM SNYGGIGNEGN OCH BA TJATJAAAAAAAAA HIHIHIHIHI AAAHAIHAIAGHUIGYIWRGR SEEEEN SÅÅÅ KÖPTEEW  AJGGG ASSÅ BAH EN TRÖJA OCH TYP BAH, NÄÄÄÄHÄÄHÄHÄHÄHH DU HAR JU OCKSÅ EN SÅÅÅÅN ASSSÅÅÅÅW GUUUWD SEN SÅÅÅÅW RAMLA LISAAAA OCH TYYYP ASSÅW VYYY TYYYYP AAASGSSGGSGSGSGSG  ASGAAARARRAVAVAVAVAVAVVA AHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAH SÅÅÅ JEFFLA KUUUWL ASSÅW GUUUWD LISAW ÄR MIN BFFF BÄSTAVÄN AAALLLRABÄSTAVÄÄÄÄWN LISA FISA GUMMAAAWNNNN''
nästa dag
''JAG TYP BRÅKA MED LISAW SÅ JAG GICK TE' H&M MED ANNA SÅ SÅG VI HENNE MED HENNES MAMMA O JAG BA, MEEEN GUUUWUUWUWUWUWUWUD OCH VI TYP SKRATTA GUUUWD VAD KUUUWL ASSSÅÅWÅWW HAHAHA ANNA ÄR MIN BFFF BÄSTAVÄN AAALLLRABÄSTAÄÄÄÄN GUMMSAN WUMMSAN''
aaand there it goes, the last fuck i give
... jag är så rolig jag


Kommentarer
camilla

chilla

2012-03-12 @ 10:56:13
URL: http://camillabj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0