hungerspelen är sedd!

å. herregud.
filmen, jag är.. GP0DFJHG
den var helt perfekt, de lyckades få med det viktigaste.. OCH OMGMGMGM
allt var bara så perfekt, grät minst 4 ggr... JAG GRÅTER ALDRIG!
asså... helt klart bäst, den får ligga på ettan med harry potter filmerna
helt underbar!!! jag vill se den igen och igen och ÅÅHÅHÅÅH
jag var antagligen den mest hypade personen i hela biosalen... BUT IT'S THE HUNGERGAMES
som sagt, underbar
å juste, fi fan vad synd om cato!
jag älskade hur de visade en svag och känslig sida från hohnom, grät sönder!
ett tag ville jag faktiskt att han skulle vinna hela skiten.. haha
eller vid målbålgetingarna, sjukt bra filmat!
älskar effekterna och ALLT
denna film får HELT KLART 5/5
FANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLINGFANGIRLING


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0