hungergames countdown: 2 days

åh herregud, 2 dagar kvar!!!!!! :D
jag misstänker att mitt huvud försöker döda mig, not cool
hade inte en så bra dag, en sån dag man bara vill skippa för ingen anledning
eller jo, irritationen som pågår runt omkring dig
Vet ni en sak jag stör mig på enormt mycket
när folk ber dig att sluta, men när de gör det tycker de att det är helt okej och påstår att man inte ''tål skämt'' eller typ är för känslig
jag tycker helt seriöst alla borde se efter om du själv tycker något är jobbigt, irriterande eller gör dig arg. Och tänk också på att man kanske helt enkelt tycker och tål olika saker och ting, håll dig borta från att göra det då!
ouuufffff, natalie goes life coach.. jag är grym


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0