hallå i stugan!

Patricia här! Jag är Natalies rådgivare i livet.. Det är inte ett enkelt arbete ska ni veta. Tjejen snackar ju om unicorns hit och Niall dit, jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra av henne.. Vad tycker ni kära läsare? Lämna en kommentar så kanske jag kan få några tips? Tur är det att hon har sin syster Sandra, vad skulle hon göra utan densockertoppen? Jag önskar nästan att lilla natnat skulle kunna vara mer som hennes coola syster, men det är väl något man föds med helt enkelt..

Just nu sitter tösen och spelar ps3, hon tror att hon är så bra, men egentligen så fuskar hon sig igenom hela spelet.. Usch och fy på det! Förresten, om ni vill köpa gorillor så går det att göra på gorillaförsä[email protected]. En riktigt fin sida om ni frågar mig! 

Hej hå, här går det snabbt! Natalie springer runt och skriker i rummet, måste se till att lugna ner hennes unicorn attack.. Smell you later alligator!


Kommentarer
sverker

Ojoj, patricia låter som en riktig sockertopp! Kan man få hennes adress...?

2012-03-17 @ 21:06:37
Patricia

Hihi, men Sverker! Jag känner ju dig knappt.. Är du singel måntro? ;)

2012-03-17 @ 21:07:51
Sverker

Ja, jag är allt för dig.. hur låter det med en vild kväll tillsammans? Ska vi köra lite.. bingo?

2012-03-17 @ 21:09:00
Patricia

Ojoj, här har vi en riktig karl! Hihi, är du en liten partyprisse? Bingo låter kanon.. Du kan nå mig på gorillaförsä[email protected]



Grr..

2012-03-17 @ 21:10:17
Sverker

hihi, och är du en liten partypingla? lilla bruden.. min brud.. vi ses på dansgolvet, det är dansbandskväll på lars-åkes imorgon! Jag kommer att ha en gul ros... grrr, min lilla pingla

2012-03-17 @ 21:12:07
Patricia

Åh, Sverker, min älskade Sverker.. du får mig att känna mig ung igen! Jag kommer att let efter karln med den gula rosen, eller rättare sagt, mannen med mitt hjärta.. Måste bara se till att lugna ner lilla Natalie innan vi möts, hon har en av sina små "episoder" för tillfället.. Ack, varför måste jag ta hand om denna varelse?



Rawr, !you make me feel like a teenage dream" som ungdomarna säger!

2012-03-17 @ 21:15:50
Sverker

ja, jag känner igen de där episoderna... jag var natalis lärare en gång, jag har fortfarande mardrömmar om episoderna..

2012-03-17 @ 21:25:38
Patricia

Ja, de är verkligen hemska.. Så du har varit lärare på tallås?

2012-03-17 @ 21:45:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0