den trettonde november tvåtusentretton

hellooooo woooorld!
finfin dag idag! bara att jag känner mig lite tom eftersom min countdown är över..
nu får jag väl börja skriva töntiga rubriker om rosor och döda och skit, eller så börjar jag min countdown nu (13 November 2013).. SÅÅÅ LÅÅÅNGT KVAAAAAAAAAAAAAR
jag kan knappast vänta till filmen kommer ut på dvd, ska köpa den först av alla
igår var nog en av de bästa dagarna på länge, full av både gråt och skratt. Hittade två fina klänningar med Audrey Hepburn stilen jag vill ha till sommaren, det bästa är att min mamma köper en av de hihihihih
BUUUWSIIIIIIIG..
OCH, jag åt årets första calippo shots med majsan pajsan, awmagawd
BILDEEEER:
BIOSALEN MED CAMILLIS BILLIS OCH SIRRAN BIRRAN! jag var väldigt överhypad där.. haha
VÄRLDENS. BÄSTA. BILJETT. EVER.
calippo shots! :)
en av de fina klänningarna! (tagen från hm.se)
och den andra klänningen med bajskvalité! :D
puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0