HUNGERGAMES: 38 DAYS <3

buuuu
glad alla hjärtans dag forever aloners! :D
hiihi
kom hem från Camillas sleepover ett tag sen och är praktiskt taget död
död i tell you
och jaaaa camilla, jag tänker fortsätta o säga att jag är död, wooooop
im so proud of myself
sooooo, whatsup
jag känner mig riktigt arg över en sak, hur vi, 97 och uppåt, beter oss som om vi vore typ.. 17 lr nåt
geeez peops, vi borde leka med dockor.. maybe not THAT far
men nej seriöst, vi vorde inte ha bloggar och uppdatera om vad vi köpt och skit, vi borde inte ens ha smink!
jag pratar allmänt om alla, tänk va skönt och typ känna sig töntig för en dag
inte prata om kläder, bara... leka typ
kalla mig en tönt eller nåt, men jag är less på alla som gör så, ink mig!
eller typ hur vi småbarn inte har någon respekt mot äldre
inse fakta, de är äldre än oss och har då mer kunskap, rättigheter och blabla
.... det var det i guess
baiibaii! <3

hohoohoohoho, gammalt ego


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0