WARNING: du kan förlora ditt intresse till mig blogg

om du nu har nåt..
hawwsiieeeZ!
also-known-as, hej
hehe..
jag har huvidvärk som jag tror försöker döda mig
den har försökt göra det i typ 10000000000000000 år nu
''ääämmm, assåw du har intew levt sååw länge..''
K
gud vad jag hatar k,bry
jag hatar också söndagar
och fruktglass
nää nu måste vi va lite positiva
nuförtiden så hittar jag många
''söööt''
''nawwiii, du är söwtasstttt <3''
''najj duuu''
osv...
när jag får en kommentar tackar jag bara
och vissa kanske blir lite arga för jag inte börjar DU KAN VA SÖÖÖÖT arrgumentet
stavas det så? haha
anledningen är nog för att om man börjar det, blir det vääldigt taskigt om man slutar det helt plötsligt
''NÄÄ, DU ÄR PUNKt SLUT! <3''
inget svar..
seriöst, stackars fjortis lr attention hog eller whatever
och för att jag inte orkar eller är en sådan person helt enkelt
men om ni nu vill fortsätta med det så är det ok (inte för att ni behöver tillstånd från mig.. *host*)
bara ett litet dåligt tips av mig: säg att ni båda är söta
done
HAHHA, VÄRLDENS SÄMSTA TIPS
WTH?
''assåww vi bvåda är ju sööwtaaaa''
HAHAHAHHAHAHA
jag vet inte när man ska lägga in fjortis w:et..
tack och lov använder man inte det så jätte ofta längre
..
jag har just tappat alla mina läsare
ps. inte världens positiva inlägg..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0