giga pudding?

helluuuzz
idag var en sådär dag
omg, har jag någonsin en WOHO dag?
på eftermiddagen var vi på friends saken jag berätta om
vi gick på stan ist.. HIHI
nej, jag tycker inte vi är coola för att vi gick på stan ist
men sen så gick vi tbx, om ni ville veta
imorgon är det orientering
jag kommer att gå vilse och bli grillad på en brasa av en björn
sen kommer en älg och dödar björnen
då grillar älgen björnen och tada, älgens frukost
eller så grillar jag björnen fö..
vrf skriver jag det här?
aja, IFALL jag överlever så kommer jag ha utvecklingssamtal efter
yay?
jag har jäkligt ont i magen
aj
lyrics ref:

Puddi Puddi Puddi Puddi she cook a dead Guy. Giga Puddi!

Puddi Puddi Puddi Puddi Yo FATTY ! Giga Puddi!

Puddi Puddi Puddi Puddi Gay Guys are happy Giga Puddi!

jag tog det här från en top rated comment, så nej, ni kan inte kommentera att jag har tagit det här från en kommentar

OH SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

någon dag ska jag lyssna klart på den, nån dag..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0