slöjd är inte min grej

idag har jag nog min flummighet mördat mig
jag tror seriöst att jag hållde på att dö när jag gick den korta sträckan hem som kändes som 10000000000km
läxa: spela inte dinosaurie
..
annars när jag kom hem har jag chillat med livet
kollat på greys anatomy (bäst)
osv.
min statistik på bloggen blir bara bättre
25 igår
jag älskar er <3
det här rär nog världens mest deprimerande inlägg ni någonsin har läst och kommer ha läst
because DUDE, I'M A DINOSAAAAUUUUUR! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
that makes no sense..
och nej, jag tror inte jag är cool för att jag skriver på engelska, men jag kom inte på vad nosense heter på sv, hehe
Irriterande OCH ointressant fakta om min vaaackra dag
Jag hade slöjd
Tips 1: gör inte en morotsväska..
Tips 2: lämna ALDRIG strykjärnet (stavn) nere
Anledning 1: det kan brinna
Anledning 2: din lärare får världens största damp
Tips 3: Prata aldrig med camilla under lektionen, du blir automatiskt flummig
Tips 4: Lyssna aldrig på mina tips
Tips 5: bara på tips 2
Jag vet inte vad jag ska skriva, hejdåååå
the bang times..
ps. jag jobbar med headern!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0