triple kill..

hallejsan hallojsan!
nu sitter jag här och är överlycklig
1. jag är klar med alla prov denna vecka (det gick bajs)
2. jag har varit på stan
3. jag kör black ops med de bästa :D
och vi äger.
zombies attackerade just camilla och maja, sad
jag hatar när någon förstör ett skämt
som jag oftast gör.. hähä..
''sen typ kommer han och blabla''
*alla skrattar*
''sen så händer det och bla bla.. HAHAHAHHA.. hehe..he''
ingen skrattar..
''haha.. aa..''
jag hoppas ni fattar vad jag menar
antingen fattar ni inte och tycker jag är tröööööööööööööööööög
lr så asgarvar ni
lr så fatta ni men tycker inte att det var kul..
..
tröga jag, suddiga maja och koncentrerade camilla
black oooops :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0