I'm a pink strawberry, umadbro?

HaiiiZyS! :D
Snart kommer mina kusiner, trevliigt! :)
har suttit och nördat ps3, <---- tönt
jag gick också ut med min kära syster och mamma!
trevlig dag
det här är ett äkta exempel på ett onödigt blogg inlägg
vet ni vad jag hatar? när gamla tanter ska gå över gatan
seriöst, idag när vi skulle åka någonstans med bilen så går en tant över gatan.
Istället för att åtminstånde försöka skynda sig (jag vet att de inte kan gå fort) så kollar hon mot bilen och går långsammare än hon redan gör
hon plågade mig
inte bara det, nej, hon ger mig en haha-u-mad-bro? looken
fast hon gjorde säkert inte det..
nu ska jag gååå, kusiner är här
hehehe
*bestämmd look*
hihihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0