hippopatomus

Haiii och godmorgon till er som just vaknade och bestämmde sig för att kolla min blogg (villket jag inte tror för ingen följer min blogg, kanske 5?) HAHA
ska kolla statistik (stavn.) senareee
idag vaknade jag kl 7.45 på gott humör
det vär längessen jag kände den känslan, så det var riktigt trevligt!
idag så är det en jagärsåjävlatrött-dag, så härligt!
på måndag har jag studiedag så jag är skit lycklig just nu!
men ändå vill jag ha skola, för att träffa mitt kära team NCMSE
..
eheh-he..
aja nu ska jag nog gå och köra black ops..
hihihi
jag är faktiskt helt oook på det uknow?
eller så ska jag kolla runt på facebook och se ifall någon har uppdaterat världen med en:
''jag känner mig så ensam, varför du? VARFÖÖÖR?''
OCH en kommentar som lyder såhär:
''omg han är sååå trög, jag finns guwmaan <333''
och sen en annan kommentar som folk seriöst tror att man bryr sig om:
''assåw du vet det där vi prata om igår du vet det där jag sa på lunchen, aa du vet, så jävla sant asså guuwd''
ingen svarar,:
''asså du vet det där vi sa sen asså guuuud!''
någon tycker synd om henne för att ingen svara:
''tell me plzz assåw det är ju jaawg!''
''assåw det är top secret såååw, de du! ;)''
RESULTAT:
fjortisen tror att hon är så jävla cool nu och personen som bestämmde sig att bry sig om en konversation som är totalt ointressant blir dissad..
..
nu sitter alla och tänker '' fan va trög hon är''
JAG VET ATT NI TYCKER ATT DET ÄR KUL! :D


passar bra till min dag, refrängen..
:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0