awkward silence queen

halloowowwwowowowow
Nu sitter jag och myser framför min kära psp <3
ja, jag är nog en spelnörd (inte stolt)
åkte till norrköping idag och köpte ett par plagg
och världens sötaste och skönaste sockor EVER
hehe..
bilder på mina vackra köp kommer senareeee
(snart)
jag hatar awkward möten
asså när man träffar nån och inte vet va man ska säga
''heeeej''
''heeeeej'' *kram*, ''hur är deet?''
''ja det är väl bra, du då?''
natalies tips: korta svar är dåligt, säg nåt som hänt dig nyligen så bli det inte ett kort möte, alltså ingen pinsam tystnad! :D
''livet rullar på :)''
''jaa hahahaha''
''aa hehe''
''aa''
''mm..''
''mhm..'' *låtsas vara upptagen med någonting*
*pratar samtidigt*
''vart ska..''
''jag måste g.. vad skulle du säga?''
''ehe ok nej inget''
''okej hejdå''
''hejdååå''

RESULTAT:
det blir super pinsamt varje gång ni träffas
ni kommer knappast prata med varandra

eller, så upplever jag det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0