When i'm sad, i stop being sad and be awesome instead. True story.

idag sög
ja, den verkligen sög
ursäkta om ni blir deprimerade..
allt går så dåligt dessa dagar
jag vill att jag ska va som förut
när jag inte brydde ett bajs om hur jag såg ut
när jag vågade visa mina känslor
när proven och plugget gick skit bra
när jag var duktig på alla ämnen (bortsett från idrott..)
när jag helt enkelt trodde på mig själv.
gud, jag börjar låta som en deprimerad höna
men, det kanske jag är?
ok jag är så töntig just nu att jag börjar skratta snart
ps. jag tror rubriken går till så? haha


Kommentarer
camilla

let me make your day :D

2011-10-04 @ 20:00:57
URL: http://camillabj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0