natalie tycker och tänker woop woop

guuuuuud vad jag hatar fb just nu
fb=facebook
jag slår vad om att ni visste det och tänker
FAN VAD JOBBIG HON ÄR, TROR HON ATT HON ÄR BÄTTRE OCH SMARTARE ÄN MIG, ASSÅÅÅÅÅÅ..
..
kanske inte alla.. hähä
aja
jag hatar det för att de här JOBBIGA, IRRITERANDE, VILL-HA-UPPMÄRKSAMHET KEDJE MEDDELANDEN SKICKAS HIT OCH DIT
jag döööör
ett exempel på ett par jobbiga:

För att du är min vän, skrev jag ditt namn på ett papper, men jag av misstag slängde bort den. Jag skrev ditt namn på min hand, men jag tvättade bort det. Jag skrev ditt namn i sanden men vågorna viskade bort det. Jag skrev ditt namn i mitt hjärta och för evigt den stannade. Skicka detta till 15 vänner som du bryr dig om. Jag älskar dig som vän. Vänligen vidarebefordra detta. Om du inte gör det, betyder det helt enkelt att du plast. : | Om 7 går tillbaka till dig, då blir du en god vän ♥
Gilla så skriver jag IG, G, VG eller MVG i din logg.

gilla så fyller jag i i din logg!

Du är:
() Snygg
() Het
() Ful
() Snäll
() rolig
() Taskig
() Söt

Jag vill:
() Slå dej
() Krama dej
() Ha ditt nummer

Om jag skulle tatuera in ditt namn skulle det vara:
() I mitt hjärta
() På handen
() På Ryggen
() På benet
() I pannan
() På handleden

Jag vill bara säga:
() Jag älskar dej
() Jag hatar dej
() Håll dej borta
() Vi borde ses snart
() Du betyder väldigt mycket för mej

Du är som en:
() Bror
() Syster
() Pojkvän
() Flickvän
() Bästa kompis
() Vän
() känner inte dig

Du borde:
() Sätta på din status så jag kan gilla
() Ge mej ditt nummer
() Träffa mina föräldrar
() Vara ihop med mig
() Passa dej
() Träffa min kompis

Känner en kompis
som har humor,bryr sig,älskar,galen,underbar,en god vän
som läser detta just nu! skicka vidare detta till 10...av de
kompisar som du aldrig kommer att glömma! om du inte
skickar det här till någon så betyder det att du har glömt
bort dina vänner! om du får 6 st tillbaka har du många
som bryr sig tillbaka ♥ :)"

Alla singlar ska lägga ut detta innan 4-5 minuter annars är du singel förevigt, tiden börjar nu! ♥
Om någon skickar ett "♥" i PM till dig så betyder det att hon/han vill ha ett förhållande med dig nu eller i framtiden! ♥

ja, jag kanske är gjord av plast
nej, jag vill inte ha din åsikt om hur jag ser ut
jag bryr mig faktiskt inte ett bajs om vart du skulle taturera mitt namn på
nej, jag är inte utvecklings störd, jag kommer ihåg mina kära vänner väldigt bra
jag kanske vill vara singel för evigt?
..

ni fattar vad jag menar..
det värsta är att när någon ägger ut det där på sin logg står det
(har tråkigt)
men skaffa ett liv, kanske? vet inte.. bara ett förslag..

bli inte arga nu, bara min egna åsikt!


OMG NY KATEGORI GREJSIMOJS!!!
natalie tycker och tänker
HAHAHAHAH


Kommentarer
camilla

håller med dig till 1000000000000%

2011-10-17 @ 17:59:08
URL: http://camillabj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0