Min hals är död..

Jadu, denna dag borde vara en dålig dag
jag kom sent
fick skäll
min hals dör
syslöjds läraren fick damp på mig
osv
men konstigt nog är jag glad
men jag vill ändå mörda min hals (inte the emo way) jag menar att jag har ont..
:)
pluggade nyss och nu kör jag angry birds, om ni ville veta...
var god och kommentera min frdagens ultimata blogg! :D
WOW känner mig värsta ... YAY
ointressant fakta för att göra inlägget längre:
jag somna kl halv 6 (på morgonen, jag är helt seriös..) tack vare min dumma hals, och alla tankar
jag hatar när man tänker för mycket att man inte kan somna
speciellt när man har ont i halsen..
hjärnan: ''HIHIH JAG SKA IRRITERA NATALIE, HÄNGER DU MED HALSEN?''
Halsen: ''omg.. HUR SKULLE JAG KUNNA MISSA DET, DET ÄR KLART ATT JAG HÄNGER PÅ!''
Magen: ''kan jag också få vara med?''
Hjärnan:''...  öhm... asså det är fullt...''
Natalie-hjärn-delen: ''JAG FÖRSÖKER SOVA''
Magen, Halsen och Hjärnan: ''HAHAHAHAH IRRITATIOOOON!''
jag kom just på att hjärnan är typ jag..
hä..hä...
magen fick vara med tillslut, tyck inte synd om den skitungen..
fattar ni? hahhahaha
..
måste dela med mig ett till problem
imorgon har jag idrott
förra lektionen var jag inte med för att jag hade lite ont i halsen
nu har jag ännu mer ont, men min lärare kommer att tro att jag inte vill vara med (jag gillar faktiskt idrott..)
så jag måste vara med, alltså kommer min hals att dööööö
tack för mig, puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0