COW

jag
vill
inte
plugga
jag måste börja plugga snart
nej, jag har inte gjort det än.. hähä...
latmask
japp, jag är en lat mask
mhm, en mask som är lat, heeelt klart
varför heter det inte latko
kossor är 100000 ggr så latare än maskar
maskar har ett jobb, de gräver in sig i äpplen
vad gör kor? DE BETAR, SOVER, BAJSAR, SOVER, MJÖLKAS, SOVER, BAJSAR, BETAR, BETAR, BETAR, BETAR, BETAR, BETAR, BETAR, BETAR, BETAR, BETAR, BETAR, BAJSAR, SOVE, BAJSAR OCH SEDAN DÖR
jag undrar om de lever livet
om jag var en ko, skulle jag gå och irritera folk
typ, bara stå utanför ens fönster
sparka andra kossor
bajsa på andra kossor
bajsa på människor (HAHHAHAHAHA)
osv
denna kossa blev sårad av detta inlägg..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0