GOOGLE PLUS <3

ok seriöst, JAG HAR INGEN ANLEDNING ATT GILLA FACEBOOK
VARNING: VÄÄÄLDIGT NEGATIVT INLÄGG
BEVIS PÅ FACEBOOK-GRIS (ny sak jag kom på nyss)
1. ALLA SKA UPPDATERA OM ALLT INKLUSIVE TOA BESÖK OCH SKRIVA ATT DE HAR TRÅKIGT (märkte just att jag hade på capslock meeeen pallar inte skriva om) ok seriöst, har ni någonsin  tänkt på att skaffa ett liv?
2. 97:OR, 98:OR, 99:OR OH 00:OR TAR ÖVER HELA SKITEN, jaaaa, jag är en 98:a och jag hatar mig själv för det enooormt mycket för att det finns ingen jäkla grupp av år som är sååååå irriterande!! och så ska alla tro att de är äldre än de är, erat ''festande'' är ett jäkla barnkalas på bowlinghallen
3. OCH SEDAN ÄR DET DE SOM SKA BLOGGA OM SIN DAG PÅ FACEBOOK, ommmmmgmgmgmg, det står vad tänker du på, inte skriv om din ointressanta dag, svär på gud, folk skriver typ 4 A4 sidor
4. KOPIERA DET DÄR, KOPIERA DET HÄR, ANNARS DÖR DU DÄR, ANNARS DÖR DEN HÄR, jag kommer kopiera ditt huvud och slänga dig i en sopptunna snart.
5. ONÖDIGA FRÅGOR MED ONÖDIGA SVAR, JAG BRYR MIG INTE OM OM TJEJERNA ELLER KILLARNA VINNER, och har ingen jäkla aning om vem gandalf är
6. SA DU STEN? ÄR DU FAN DÖV?
7. JAG VILL INTE HA DIN ÅSIKT OM HUR JAG SER UT ELLER OM DU GILLAR MIG ELLER INTE, seriöst, alla, ALLA, som lägger ut ''gilla min status om du tycker jag är söt'' har ingen minsta personlighet eller liv
min lista kan ha 90 punkter, men  jag är väldigt trött
och jag tänker inte säg ''ta inte illa upp'', detta är bara sanningen och det vet du själv om du gör alla dessa punkter
ps, om du lägger har ett album av bilder på dig själv (på facebook), är du en facebook-myrslok
i'm telling you, it's not something you want to be..
och jag tänker inte tabort min facebook för att jag är trög


Kommentarer
camilla

oh god, tur ja kommer tillbaks och lugnar ner dig ;)

2011-11-08 @ 12:22:49
URL: http://camillabj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0