kossor

bu
jag och min kära vän Camilla satt och diskutera lite igår när hon sedan sa något väääldigt sant
det känns som att man är typ tvingad att blogga nuförtiden, alltså är det inte så värst kul
ett äkta jag-gillar-inte-att-blogga inlägg (förutom detta) är när man skriver om sin dag...
''idag vakna jag kl 7 sen åt jag frukost sen tog jag på mig mina kläder (somni får see sen kanske)''
*lägger aldrig upp en bild*
''sen gick jag till skolan då hade vi matte, so, no, bild, musik, idrott. på idrotten hade vi spökboll, det var kul! jag blev i samma lag som fis-lisa!!! IUUUUUHUHUHHHHH BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ typ Anna och tina blev i samma lag asså omg omg omg ''
K,jag bryr mig faktiskt inte
...
och jag tycker faktiskt väldigt synd om fis lisa
....
sååå, saken är att jag inte tänker blogga så ofta
men grååååt inteeeeeeeeeeeeeeeeeeee jag bloggar ju iblaaand! :D
PUSSSSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0