I CAN COOK

negativt inöägg på G

ok, this goes out to all my 00:or out there
SLUTA. GNÄLL. OM. DITT. LIV
omgmgmgmgmgmgmgmg
allt man ser på facebook är:
v
ad är meningen med livet? varför är himlen blååååå, varför är kebaben bruuun (skippa kebab parten..)

du har sårat mina känslor, varför, VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR?

jag är en ko

Jag trodde vi var bff (som de fortfarande säger.. oh god..) du sårade mig som om du var en enhörning!!!!
..
jag är inte så bra på detta..
ANYWAYS
och andra dåliga dikter eller va det nu ska föreställa...
shoot me, just shoot me

seriöst, lev i nuet, gråt inte över att någon tog din penna, och våga inte komma och fråga mig om du får vara en unicorn, it's never gonna happen...

HEJDÅÅÅ <33


Kommentarer
camilla

IT SMELLS LIKE SHIT NATALIE, IT SMELLS LIKE SHIT!

2011-11-29 @ 16:41:43
URL: http://camillabj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0