111111111111

min blogg är typ död
sadface
i torsdags övernatta vi på siggetorp
happyface
en viss person tog över hela min kudde
jag har varit vaken hela kvällen och hör att Ester vaknar vid halv 5
ester och jag småpratar
Ester: ''har du varit vaken hela kvällen?''
Jag: ''Ja, camilla har tagit över hela min kudde och sovsäck''
*camilla vaknar av sin jag-hörde-mitt-namn-sensor, samtidigt flyttar hon sig till sin egna kudde och sovsäck*
Jag : ''camilla, kan du sova på din egna kudde och sovsäck?''
camilla (skit irriterad): ''asså jag sover ju på min kudde och sovsäck''
*camilla vänder sig om*
2 minuter senare hör jag en viss persons andetag EXAKT bakom mig....
geeeeeez camilla, GEEEEEEEEEEEEEEEEZZ
seriöst, jag är sämst på att berätta historier
jag förstår om ni inte fattar..
hatar inte ni den där känslan när man vill plugga men ändå inte orkar
den har jag kännt i typ 2785748574874847 dagar nu
men nu måste jag seriöst plugga
its time..
11/11-11 11.11 YAY <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0