BILD-BOMB!


jag och agnes genomblöta från den fina cykelturen..

Agneees!

kvällens outfit som jag och agnes valde ut!

fina wilmah och jag!

fiina skor!

bjuder på den!
ps. tröjan har fluffat upp sig!

fina färger på bowling banan! (:

Bjuder på den också!

Amanda och nellie som är desperat efter bowling klotet..

Didriks mumsiga piggelin!!
Ingredienser: Piggelin, Ketchup, svartpeppar och salt! MUMS!

Men min glass kanske är lite godare? :p

Det cuula gänget!!
fotograf:Maja persson!

Kepsen är 85% plast och 15% bomull (tror jag lr tvärt om fråga inte min keps :p)
Bjuder på den ännu en gång! jag är ju såå generös ;)
lr motsatsen för den är ju inte världens finaste bild HAHA!
det var de flesta  bilderna! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0