stan med the cool M & the super W!

stan med the cool M & the super W

hallooojjj! =)
älska the weather, vrf kan det inte vara såhär soligt varje dag?
annars så har jag tillbringat dagen med de bäästa!
först flumma vi runt på stan, köpte en tshirt och sedan gick vi hem till coola jag!
där spela vi kort som jag är RIKTIGT duktig på *hoost*
happyface =)
en riktigt fin dag =D
bilder KANSKE kommer sen (antagligen ej!)

Nu har agnes varit sjuk i 2 dagar!
sadface
så den här gjorde jag nyss, hoppas du blir glad! =)

Hoppas du blir friskeli frisk snart! =)




Kommentarer
Agnes

aww! taaaaaaaaack, natalie!! bästadagenidag*:DD

2011-05-25 @ 18:06:56
URL: http://agnesmiiranda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0