kuuuul dag / kväll!

buhej BLÄÄÄ
idag var en super trevlig dag!!!¨

först hade vi skola, helt okej
sen efter åkte jag, maja och agnes till specca där jag och agnes fick godis och choklad av maja! TACK snälla du! =)
sen så cyklade jag och agnes fick sitta på pakethållaren.... jag säger bara en sak, DAMP!
vi blev baraa liiiiiiite blöta.. lr myyckeeet..
sen när vi var hemma hos mig så hjälpte agnes mig att välja kläder till bowlingen med 6:orna,
besök hennes blogg vettja!: http://agnesmiiranda.blogg.se/
superbra blogg! =D
På bowlingen bowlade vi HAHA VAD ANNARS?
jag vaaann med 199 poäng, riktigt duktig ja!
sen åt vi taco buffé! mums
ken köpte vi glass, men jag tappa appititen (stavning) utav didriks mumsiga piggelin med ketchup, peppar och salt på.........
EW
sen köpte vi maaaassor av tuggummi och hade godis regn, YAY!
det gick inte så bra..
sen gick vi bara runt och prata och hade super kul!
Bilder kommer (inte så många men några..)
Tack för en fin dag 6:or och agnes!

Imorn' blire stan med bästa Maja och bästa Agnes, cant wait! =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0