2 maj 2011, FLUMM

eloo!!
Idag hade vi musik (blää) och massor av andra saker..
på rasten körde vi ''bluffstopp''..
jag är ju riktigt duktig på det ska ni veta *host*..' mihihi
annars har jag flummat runt och skrattat åt allt med maja
det blev faktiskt rätt läskigt tillslut.. seriöst, jag skratta nästan åt ALLT!
men det är ju så man gör så en dyster måndag blir rolig =D

Och sen ofc måste den fina soliga våren sluta den 2 maj genom att det haglar.. ):
sadface
aja, det är väl typ allt om idag =)

slänger in en bild på mig själv!








Kommentarer
Agnes

gud vilken fin bild :D

2011-05-03 @ 16:34:25
URL: http://agnesmiiranda.blogg.se/
Anonym

Oj va fin du är! :D

2011-05-09 @ 14:54:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0