dan före ... kebabrulle..?

Anejt°
soo, dan före doppardan!
vet inte om jag ska vara överlycklig eller sjukt ledsen..
jag menar, efter jul finns det inga presenter kvar
inget att se framemot, måste vänta i ett låååååångt år
ingen julkalander (choklad för min del, HIHI)
och ingen julgran eller julbakande!
ingen julstämmning
okej, julafton är min stora kärlek MEN dagarna innan är helt underbara
nej, jag vet inte!
..
fråga mig inte varför jag just skrev världens konstiga inlägg, hihi
gjorde lussebullar eller katter eller krokodiler
varför heter det katter, det är fan ingen katt man gör..?
höhö
aja, om man tar bort min negativitet / pessimisitet har dagen varit finfin!
vill bara berätta en importig sak av mig...
eftersom importen natalie inte vet vad uppesittarkväll betyder(13 st av mina ''vänner' på fb skrev TAGGA UPPESITTARKVÄLL!.. k?) bestämde hon sig att söka på det på min stora lösning i livet.. google
HAHA, jag är trög
hursomheeelst, ska gå nu
TAGGA UPPESITTARKVÄLL WOOPWOOP!!! GLÖGG OCH KNÄCK WOOOHOOOOO
.. jag har aldrig smakat något av det HAHA
mitt julbord och ''julgodis'' är kebabrulle och vanligt lösgodis.. eller vegitarisk pizzaaa för min del..
vilket jag inte har något emot... hihi
från oss alla till er alla, en riktigt god invandrarjul! :D
fråga inte om lusse..korven?.. i muffinsformen... hähä...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0