sporter är idiotiska

go' kväll!
natalie goes nyhetsankare HIHIHI
heter det ens så..?
riktigt trevlig stund med kusiner och icke kusin!
känner mig full av mat just nu..
lalalalalalalaaaa
kopplade (eller vad man nu säegr) min blogg till blogglovin'
NI KAN FÖLJA DEN DÄR IFALL NI VILL! :D
jag har tänkt på en sak
fotboll
asså seriöst,  jag har SJUKT duktiga vänner på det, så detta är lixom inte till spelarna.. eller vad man nu ska säga..
jag menar sporten..
MAN SER JU FAN UT SOM EN IDIOT HAHA
man sparkar på en boll... really?
sen tacklar man folk, har damp och är världs tävlinginriktad
och jag menar målisen... har nu någonsin tänkt hur idiotisk den ser ut
jag skrattar av tanken hur de typ står och typ...hoppar.. från sida toll sida
''ICAN DO THIS I CAAAAAAAAAN''
HAHAHAHH, jag dööör
så failar den, och alla får damp över att den inte tog emot en boll..
och spelaren som gör mål då? den springer, tar av sig tröjan, gör sin ''vinnardans'' och typ lägger sig på marken och skit
OKEEEJ, HAR DU UPPNÅTT NÅGOT NU?
okej, för vissa kanske det är en stor grej..
nu när jag tänker efter är det inte bara fotboll.. alla bollsporter
innebandy/bandy
man springer runt med en KLUBBA som en idiot och jagar en boll.. wooow..
volleyboll
man ser ju störd ut med sina händer som ..håller i varandra.. FIN SVERIGE..
och så försöker man typ mörda sin motspelare med en jäkla smash lr nåt.. wooow..
eller typ värst av allt.. rugby
jag svär, om någon hoppa på mig.. skulle jag få damp
jag skulle seriöst inte klara av det...
''VAD FAN GÖR DU DIN IDIOT?''
..
alla hatar mig nu..
och nej, jag kallade inte DIG idiot (du som kör någon sport)
jag menar idén av sporterna
jag menar, vilken idiot tänkte:
''HFKHAFKHFKAHK VI TAR EN BOLL, OCH SEN DU SPARKAAAAA''
..
finns många duktiga personer på fotboll, volleyboll, bandy osv osv, faktum är att jag är sämst på allt det där haha..
gud vilket långt inlägg.. ingen komemr ju att läsa detta
DU SOM GJORDE DET ÄR BÄÄÄÄST
.. efter mig..


Kommentarer
Lisa

Haha, dom tjänar pengar och beröm på det. Så, why not? ;)

2011-12-30 @ 17:01:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0