santa claus..?

Ska snart sätta upp julgranen när jag plötsligt kom på
vilken idiot kom på julgranen?
asså ja, den är jätte fin och så MEN, vem tänkte typ '' ååååh, låt oss ta en gran och sätta massor av kulor på den och lite ljus.
..
really?
Varför är det inte typ en trä bit där man hänger fiskar på?
..., oh god, skit fult HAHA
nej men jag älskar jul och julgranar osv, men det är en väääldigt bra fråga
eller typ, varför jultomten? hur kan alla barn älska honom? det är en fet man med vitt skägg som levt i 1000000000 år och kommer in i ditt hus och kollar på dig när du sover
..peddo..?
i just ruined ur christmas, didn't i?
(:
Jag upptäckte just att jag äääääälskar att fixa headers, redigera bilder osv
de kanske inte blir så vackra, men det är otroooliiigt kuul!
det är också kul att expremintera med kodmallen och alla andra mallar..
ingen aning vad de heter..
aja, ha det bra söta töntar som föjer min blogg!
OCH KOM IHÅG ATT KOMMENTERA reklam 4 reklam!!
den är nog lite överfixad, ska göra den lite mer enkel!


Kommentarer
Anonym

den var ju jättefin! :D

2011-12-11 @ 19:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0