question tiiiime


hallå hallå i... HUSEN.. haha..
idag blir en riktigt jagorkarintegöranågotmenmåsteendågöranågot dag!
ni ser, jag ska klippa mig idag
eller asså, bara klippa pannlugg, tunna ut lite och klippa topparna i guess
DET ÄR VÄL TREVL.. inte så trevligt faktiskt
jag hatar frisörer, frisörsalongen, frisörstolen, frisörskydds grejsimojesen
jag vet inte varför, jag bara hatar det!
men endå vill jag bli stylist i framtiden.. hihi
mer om det någon annan gång..
feel free to ask some questions below!
skulle faktiskt uppskatta SJUKT mycket om ni kunde fråga lite saker..
vad som helst
OKEJ, inte VAAAD som helst..
ni fattar haha
UNICOOOORN LOVE Y'ALL
<3

ps. funderar på att klippa kort (villket jag funderat på väldigt länge..) men jag vet inte om det blir så vackert ..


Kommentarer
Anonym

när började du blogga? :)

2011-12-28 @ 23:58:57
anonym

varför gillar du unicorns så mycket? haha :P

2011-12-29 @ 17:11:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0