klementinskal

bu
har tappat bloggideér
ja, jag skulle ju kunna blogga om min dag som alla tråkiga bloggar gör
men jag är ju urgullig, vill lixom inte att ni ska vara urtråkade när ni läser min blogg
AWWW NATALIIIE, NATTAN, SÅ SÖÖÖWT ASSÅÅÅÅW, AWMAGAAAWD
pfft, jag vet
..
jag pratar/skriver/galopperar/simmar i en klementin/skriver massor av saker som inte har något med saken att göra MED MIG SJÄLV! :D
.. SÅ TRÅKIGT HAR JAG
snart kommer kusiner/icke kusin hit och ska äta middag
trevligt trevligt!
och som vanligt ska man mamma göra världens största sak av det och laga tp 100000000000 olika rätter
oh fod..
HAHA JAG SKREV FOD!
..
vet ni en sak om jag skriver SÅ HäR koOmmEeR folK lÄgGa mÄrKeeEee till detta OCH LÄÄSA DEEEET
BLABLABLAA
nu tänker ni ''ÖHH OKÄÄÄJ, MÄÄÄN ASSÅÅÅÅW, JAG GJORDE INTE DEEEET...''
okej, alla är inte fjortisar.. host¨
men hahahahahahhaa ni läste ju det om ni sa att ni inte gjorde det
HIHIHIHI, guuud så busig jag är!..
okej, det här börjar bli världens konstigaste inlägg

såhär normal är jag idag
UNICOOOOOOOOORNS
detta är en av 1000000000 tröga/läskiga/unicorniga/snedsträck bilderna jag tog
DÅHEJ DÅHEEEEJ <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0