GÄSTBLOGG!

Hej allaaaa! Camilla här! Jag är då unicorns kompis, (eller ex kompis efter att hon mobbade mig till tusen för min dansstil D:) Ni kanske undrar hur det är att vara natalies kompis? Asså.... en vanlig dag brukar se ut ungiefär såhär:
haha :D
Såå, som ni kanske vet gillar hon krokodiler och kängurus också, och när jag gick in i hennes rum hade hon satt upp tusentals sånna här bilder på väggarna...
ja... pretty sick.  OCH SIST MEN INTE MINST HAR VI HENNES UNICORNS! OMG, U WON'T BELIEVE THIS!
den här hade hon ovanför sin säng!
Hahaha! puss natalie, det var ett stoort misstag att låta mig gästblogga! BESÖK MIN BLOGG! Camillabj.blogg.se! Hejdåå<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0