en vacker töntig rubrik på engelska om en ros och massor av fula rosor och skit..

tjenixen flixen!.... ööööhmmm okaaayyy töwnt... assåw guuuuwd...
den inre fjortisen
aja, MELLANDAGSREA imorgooon  WOOP WOOP
blir att shhoppa ''loss''... Mm okeeej, normaaalt.. på tisdag!
härligt värre
planerar att göra konstiga videos på mig och mina äventyr.. INTE SERIÖSA
men då kan ni ju få se mina kära vänner, och sehur trög jag är HIHI
vilket de flesta redan vet.. UNICORNS¨
jag kan bara prata unicornish.. random
finfina dagar nuförtiden!
fast det var ett tag jag va med friendsos
ska nog ringa de +camisch (hn räknas inte som min vän, hon räknas som min trögfattade crocoroo)
..
oh god...
HEJDÅÅÅ <3
..
somethings wrong..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0